-
-
SEN geeft presentatie tijdens vergadering van VDG
Pieter Brink van SEN geeft een presentatie voor de Vereniging van Drentse Gemeenten (VDG) over de mogelijkheden om gezamenlijk energie-neutraal te worden binnen 10 jaar. Hij vertelt hoe SEN dat aanpakt, hoe SEN dorpen/ stadswijken/ buurtschappen enthousiasmeren en begeleidt om gezamenlijk dit doel te bereiken. Bovendien vertelt hij over het expert-team van SEN. De vergadering vond plaats in Ansen…
-
SEN initiatiefnemer presentatie voor agrarische ondernemers
In Ruinerwold werd een inspirerende en interessante avond voor de agrarische ondernemers in de gemeente De Wolden georganiseerd. Initiatiefnemer was SEN in samenwerking met de werkgroepen “Duurzaam Ansen”, “Ruinerwold Energie Neutraal”, Koekangerveld, de provincie Drenthe en de gemeente De Wolden. Het gemeenschappelijke doel is om deze dorpen in de gemeente De Wolden energieneutraal te maken….
-
Presentatie SEN: Energieneutraal in Ansen, Koekangerveld en Ruinerwold
De verenigingen van dorpsbelangen in Ruinerwold, Koekangerveld en Ansen en Sen hebben informatieavonden georganiseerd en hun ideeen over dit onderwerp voorgelegd aan de inwoners. In de drie dorpen zijn werkgroepen opgericht die met het onderzoek bezig zijn. Het onderzoek richt zich op de vraag of het mogelijk is de dorpen binnen een tijdsperiode van tien…
-
SEN doet mee aan het Energie-debat van het FD en BNN
Het energiedebat, georganiseerd door het Financieel Dagblad en BNN-nieuwsradio, heeft SEN uitgenodigd deel te nemen aan het debat.
